sâmbătă, 12 septembrie 2015

Atunci cand recunosti

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic...din pacate "nu am avut timp" (vesnica scuza pentru oricine, cand vine vorba de a face ceva, POATE, folositor pentru a ajuta pe cineva...) dar as vrea incetul cu incetul sa revin.
      In aceasta lunga pauza pe care am facut-o, mi-am adunat gandurile si am incercat sa le aranjez intr-o anumita ordine. As vrea sa va spun cateva lucruri care, cred eu, vor fi de ajutor unora, care ii va face pe unii sa ma critice, sau sa ii manie pe altii ("maniati-va, dar sa nu pacatuiti").
      Ascultam, nu de mult, un rezumat al unei predici foarte interesante si ma gandeam la cat de mult adevar poate sa spuna cel care lasa pe Dumnezeu sa vorbeasca prin gura lui...printre altele spunea si celor care sunt pusi in adunari sa vesteasca ce are Dumnezeu de zis, nu ce vor ei. Spunea cum multi din cei care sunt pusi in "functii de conducere" in Biserici, in loc sa se puna ei in fata celui rau, sa opreasca ei lucrarea lui, prin a imiedica pacatul facut in Biserica, aud pe nu stiu unde tot felul de predici, cauta pe "respectivul" vorbitor si ii spune cat de mult i-a placut cum a "invartit" cuvintele si cat de mult ar vrea ca si Biserica pe care o pastoreste sa auda mesajul acela ca tare mult se potriveste cu starea Bisericii...sunt multi pastori care incearca sa se dea la o parte din fata celui rau de frica. Nu vreau sa intru in subiecte pe care poate nu le cunosc concret...de aceea as vrea sa merg mai departe, sa intru in subiecte pe care le cunosc. Oare cati dintre noi, atunci cand predicatorii spun lucruri adevarate dar care nu prea ne "gadila" la urechi, suntem atat de sinceri cu noi si recunoastem starea in care suntem...cati dintre noi putem sa sa stam cu fata inspre Dumnezeu si sa spunem: "Da, asta sunt eu, mie imi vorbesti si nu la cel de langa mine..." Nu te-ai saturat sa fi un "pocait" caruia sa i se spuna, nu mintii, nu fura, nu vorbi ce nu trebuie...ar trebui sa ne punem niste semne de intrebare daca inca ti se spune asta...esti in Biserica de ani de zile si tu nu stii ca Dumnezeu uraste fatarnicia, minciuna...pacatul...
   Inchei, dar nu inainte de a te provoca sa iti schimbi gandirea si felul in care privesti problema pacatului si cui se adreseaza predica de mustrare...daca mereu predicile sunt pentru altul, niciodata pt tine, da-mi voie sa iti spun ca tu ai mai mare nevoie decat celalalt de astfel de predici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale pot sa incurajeze...