Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Thursday, February 7, 2013

Te-am intalnit Isuse

de Cosmin Frisan
Pe-un drum cu pietre ascutite
Eu Te-am vazut, Stapan Iubit,
Erai sfarsit de rani cumplite,
Batut, zdrobit, batjocorit...

Mergeai cu crucea grea pe umeri,
Stapane drag, Isus Iubit,
Dar nu stiam c-ai sa rascumperi
Pe omul care e zdrobit.

Am mers si eu in drept cu Tine
Un pas, si inca unu'-apoi
Vroiam sa stiu, sa vad mai bine,
De ce faci asta pentru noi?

De ce Te lasi batut in cuie
Cand Tu poti moartea sa o-nvingi?
Caci i-ai facut pe morti sa-nvie
Chiar pe Satan Tu sa-l infrangi.

Te-am intrebat atunci in soapta,
De ce nu vrei sa Te opui
De ce-i lasi pe-altii sa Te bata
De ce nu vrei nimic sa spui?

Si-atunci Ti-ai ridicat privirea
Si Te-am vazut inlacrimat
Si m-a cuprins pe loc uimirea
Iar gura mi s-a inclestat.

Nu stiam ce se intampla,
De ce-Ti fac asta, Tata Drag
Aveai privirea cea mai blanda
Ca-a mamei ce te-asteapta-n prag.

Mi-ai spus atunci, incet, in soapta
Ce nimeni nu mi-a spus nicicand:
"Ca pentru tin' si lumea toata
M-as da ca jertfa orisicand..."

Si-atunci privirea se-ndreptase
La urma bicelor barbare
La urma cuielor din palme,
Si a sulitei din coasta...

Atunci am inteles mai bine
Ca eu sunt astazi cine sunt,
Findca am fost salvat prin Tine
Si nu mai sunt un om pierdut.

De-atunci, cu lacrimi, eu Te strig
Si spun intr-una: "Vino ISUS!"
Iar focul dragostei aprind,
Ca s-ajung la Tine sus...

De cand Te-am intalnit Isus,
Sunt cel mai mangaiat sarman,
Sunt cel mai fericit din lume,
Si cel mai plin de dor "orfan..."

2 comments:

  1. Ce sublimn,Dumnezeu sa te binecuvanteze :-) .

    ReplyDelete
  2. esti foarte binecuvantat cosmin...Domnul sa te ajute sa folosesti acest dar spre slava Lui ! :)

    ReplyDelete

Comentariile tale pot sa incurajeze...