Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Wednesday, December 12, 2012

Gandeste inainte sa spui...

Citeam ieri o intamplare care mi-a aratat inca odata ca e mai bine sa GANDIM de 10 ori, inainte sa "dam drumul la gura" o data. Citeste si tu povestioara si gandeste-te ca inainte sa judecam pe unul sau pe altul dupa infatisare, e mai bine sa patrundem in mintea si gandirea lui. E o povestioara emotionanta, dar care spune multe. De adevarata, nu stiu cat e sau nu de adevarata.

Un doctor intrase grăbit în spital, după ce fusese telefonat pentru o intervenţie chirurgicală urgentă. El a răspuns apelului cât mai curând posibil, şi-a schimbat hainele şi a mers direct la sala de operaţie. L-a găsit pe tatăl băiatului plimbându-se pe coridor, aşteptând medicul. Văzându-l, tatăl a strigat: 
- De ce v-a luat aşa mult timp să veniţi? Nu ştiţi că viaţa fiului meu este în pericol? Nu aveţi simţul responsabilităţii?” Medicul a zâmbit şi a spus: 
- Îmi pare rău, nu eram în spital, şi am venit cât de repede am putut, după ce am primit apelul… Iar acum, mi-aş dori să vă calmaţi, pentru a-mi putea face treaba.
- Să mă calmez?! Dacă fiul dumneavoastră ar fi în camera asta acum, v-aţi calma? Dacă propriul fiu v-ar muri acum, ce aţi face??” a spus tatăl furios. Doctorul a zâmbit iar şi a răspuns: 

- Voi spune ceea ce Iov a zis în Cartea Sfântă “Gol am ieşit din pântecele mamei mele, şi gol mă vi întoarce în sânul pământului, binecuvântat fie Numele Domnului.” Doctorii nu pot prelungi viaţa. Duceţi-vă şi mijlociţi pentru fiul dumneavoastră, noi vom face tot ce putem prin harul lui Dumnezeu.
- A da sfaturi când nu suntem îngrijoraţi e foarte uşor, a murmurat tatăl. Operaţia a durat câteva ore, după care medicul a ieşit fericit. 

- Slavă Domnului! Fiul dumneavoastră este salvat! Si fără să aştepte răspunsul tatălui, şi-a văzut de drum, fugind. Dacă aveţii vreo întrebare, întrebaţi-o pe asistentă!
- De ce este aşa arogant? Nici nu a aşteptat câteva minute pentru a-l întreba despre starea fiului meu, a comentat tatăl, când a întâlnit-o pe asistentă la câteva minute după ce medicul plecase. Asistenta a răspuns, curgându-i lacrimi pe faţă: 

- Fiul său a murit ieri într-un accident de maşină, era la înmormântare atunci când l-am sunat pentru operaţia fiului tău. Iar acum, că a salvat viaţa baiatului tau, a plecat fugind pentru a termina înmormântarea fiului său.

No comments:

Post a Comment

Comentariile tale pot sa incurajeze...