luni, 8 octombrie 2012

Esti la Dispozitia Domnului?


video


Atunci cand suntem LA DISPOZITIA LUI, spunem pacatului NU si pacatul pleaca, ispita pleaca, Cel Rau pleaca de la noi, indiferent cat de mare ar fi ispita. Ajuta-ne Doamne sa fim LA DISPOZITIA TA, oricare ar fi problema care o vom intalni in drumul nostru. Spunem de multe ori si am spus si eu ca vreau sa fac voia Domnului, insa...de multe ori, cand am fost pusi la un mic test, am cazut fara nicio problema.
     Ucenicii au spus ca sunt gata ogoarele de recolta, si nu au asteptat sa vada daca pot castiga mai multi bani stand si facand alte lucruri, au mers in Numele Domnului si au propovaduit Evanghelia pe strazi, au spus celor bolnavi ca Dumnezeu ii poate vindeca, si asa a fost, erau vindecati.
     Atunci cand suntem la dispozitia Domnului, respectam pe cei pusi in conducerea orasului/tarii. Nu sunt un politician, am mai spus asta, insa cred eu ca in loc sa iesim pe strazi sa strigam IMPOTRIVA celor de la conducerea tarii, ar trebui sa iesim pe strazi si sa strigam cat ne tine gura despre cat de mult Dumnezeu ne-a iubit. Spunea un frate ca: "...noi credem ca oamenii ii pun la conducere pe cei care sunt la conducere, dar adevarul e ca Dumnezeu ii pune acolo..." Si e adevarat, avem conducatorii pe care ii meritam, nu putem sa facem nimic sa schimbam asta, putem insa sa ne rugam pentru ei...Asta inseamna sa fi la dispozitia Domnului, sa ajuti oamenii de pe strazi. Sa fi multumitor. Sa taci cand esti nevoit sa spui ceva ce nu are niciun rost. Sa vi in Biserica si sa plangi pentru starea de pacat in care traiesti. Asta inseamna SUNT AICI LA DISPOZITIA TA. Sa spui altora despre Dumnezeu, sa ajuti pe cel ce e in nevoie...daca facem asa, atunci putem sa cantam cantarea asta. Doamne ajuta-ne pe toti, AMIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale pot sa incurajeze...