miercuri, 17 octombrie 2012

Ca sa ajungi la "finish"...

In urma cu exact 21 de ani, 9 luni, 3 saptamani, 5 zile, 15 ore, 51 de minute si cateva secunde, Dumnezeu mi-a poruncit sa incep viata pe pamant, poate A PORUNCI nu se potrieste prea bine, insa vreau ca tot ceea ce fac, sa fac sub porunca Marelui Stapan. Cum spuneam, in urma cu cativa ani, mai multi, Dumnezeu mi-a spus ca trebuie sa incep viata in aceasta lume plina de pofte si pacate. Deci, nu a fost asa pentruca mi-am dorit eu sa fie, ci pentru ca Dumnezeu a spus. La inceput credeam ca totul va fi frumos, usor si placut: sa am libertatea de a alege cum vreau sa traiesc, sa am libertatea de a-mi alege prietenii, asa credeam. Nu dupa mult timp insa, parerile mele s-au schimbat. Mi-am dat seama ca nu e asa de usor precum parea, Cel Rau a venit si el cu "propunerile" lui si ma amagea, spunand ca trebuie sa aleg intotdeuna partea mai usoara, chiar daca asta ar fi insemnat sa mint sau sa fac alte lucruri care erau contra a ceea ce am fost invatat. Totusi, am ales partea mai "grea", am ales sa raman pe placul Celui ce mi-a spus ca trebuie sa merg pe o cale ingusta, care nu are prea multe "beneficii" pamantesti, dar are un mare "premiu" la sfarsit. Ma intrebam ades, oare de ce se tot vorbeste asa mult de acest "premiu" si de ce toata lumea il considera asa de "...MARE." Am inteles repede de ce, cand auzeam de frati si surori mai tineri sau mai batrani, cum renunta la a mai "concura" atunci cand Cel Rau vine cu alte propuneri si oferte. Am inteles ca premiul de la final e asa de mare, Viata Vesnica, pentru ca nu multi ajung "...la final." Am ajuns la o concluzie atunci, ca oricare ar fi ofertele Celui Rau, Dumnezeu are intotdeauna oferte care chiar sa ma motiveze sa lupt pt Premiul cel Mare. Si asa am facut. Acum, chiar daca Cel Rau, vrasmasul, continua sa imi puna piedici, si obstacole, ca la cursa cu obstacole pe care o vedem la jocurile olimpice, eu trebuie sa sar peste ele. Ma gandeam ca daca un sportiv care concureaza la cursa cu obstacole, se impiedica de un obstacol si cade, nu se ridica si continua a fost in zadar toti metri sau kilometri pe care i-a alergat pana atunci, daca renunta, nimeni nu ia in considerare ca pana la ultimul metru el a fost pe primul loc. De aceea, te indemn si pe tine sa alergi in continuare, iar daca te-ai impiedicat de un obstacol si ai cazut, ridica-te si continua ca merita. Gandeste-te la toata viata ta, ce rost are o viata de pocainta daca la sfarsit, din cauza unei pofte sau al unui pacat, tu ajungi sa renunti, pentru ca sa ajungi in Rai, nu trebuie sa lupti sa fi pe primul loc, trebuie sa lupti sa fi curat. Ca sa ajungi acolo, nu exista locul doi sau trei. Ori esti castigator, ori renunti. Decizia e a ta, dar ca un sfat, ridica-te si continua ca nu pierzi nimic. Daca pana astazi ai luptat cum ai putut, poate ti-ai spus ca nu mai poti sa continui, poate ai ajuns sa te tarasti spre "finish", te indemn: NU RENUNTA, RIDICA-TE SI MERGI MAI DEPARTE. Stiu ca e greu sa mergi, esti de multe ori prea apasat, dar nu uita ca mai tare ca toate e Dumnezeu, El stie prin ce treci si te ajuta daca si tu vrei sa fi ajutat. Dar nu uita...lasa-L sa te ajute. Eu inchei, desi as mai vrea sa spun multe, dar nu inainte de a-ti mai spune atat: Ai luat candva o hotarare, nu renunta la ea, oridecateori esti cazut, ridica-te si priveste inainte, la tinta noastra, la tinta ta...VIATA VESNICA! Ma rog ca Dumnezeu sa te si sa ma ajute. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale pot sa incurajeze...