Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Wednesday, May 16, 2012

Traim ceea ce cantam?

Inainte de a face postarea urmatoare, vreau sa te rog ca inainte sa "tragi concluzii pripite" sa te gandesti daca e sau nu adevarat ceea ce urmeaza sa citesti...

Imi place mult sa slavesc pe Dumnezeu prin cantare...de multe ori cantam fie in Biserica, fie acasa anumite cantari care aveau o linie melodica (negativ) foarte placuta, pana cand mi-am dat seama ca defapt nu are nimic de-a face LINIA MELODICA sau negativul cu ceea ce cant eu...mai jos am sa incerc sa enumar cateva din cantarile care am decis sa nu le mai cant pana nu sunt sigur ca pot sa le cant pt a pune versurile lor in practica, nu pt negativ...si cred ca ar trebui toti sa ne gandim de mai multe ori inainte de a canta in Biserica, sau de a face promisiuni lui Dumnezeu prin versurile cantarilor...asadar:

* La Tine vin si-mi cer iertare (...dar de multe ori cu gandul in alta parte, pacatuind imediat dupa ce terminam cantarea...poate).
* Sunt aici la dispozitia Ta (...dar lasam oameni sa moara de foame pe strada, lasam oamenii sa moara in pacat...)
* Tie iti dau inima (...dar cand iesim din Biserica, uitam din nou ce am cantat)
* Nu dispera cand greul te-apasa (...dar cand trecem prin cea mai mica incercare spunem ca DUMNEZEU SI-A INTORS FATA DE LA NOI...)
* Poarta-ti lumina prin intuneric (...dar de multe ori se intampla sa fim cei care aleg sa "stinga lumina")
* Doamne eu vreau, trimite-ma (...Dumnezeu ne trimite la cei lipsiti, pe cei "pierduti", pe cei care in fiecare zi au ganduri de sinucidere, pe cei care nu au bani pt familie dar au bani pt bautura si tutun, pe cei care nu au mancat o mancare gatita proaspat de cateva luni, poate...te duci?)
* Te-astept Isuse (...daca la noapte ar veni Isus pe nori, am fi gata pt a-L intampina?)
* Voia Ta, nu voia mea (Doamne, faca-se voia Ta, dar tot cum vreau eu, ceva de genul asta vrem sa sune)
* Striga catre Domnul (...dar in timpul de rugaciune trimitem SMS-suri, ne rugam in soapta, gandindu-ne la filmul pe care l-am vazut aseara)
* Evanghelia are putere/Evanghelia schimba inima (...dar o citim?)
* Suntem o familie unita (...barfim pe fratele/sora noastra...ne bucuram cu cei ce plang si plangem cu cei ce se bucura, plangem din cauza invidiei...etc, asa definim UNITATEA?)
* Binecuvinteaza, Doamne Romania (...strigand impotriva presedintelui, conducerii tarii sau oraselor...Dumnezeu binecuvinteaza Romania dar si noi trebuie sa facem ceva pt asta, sa fim lumini)
* Schimba-mi inima (...vrand sa facem tot aceleasi fapte urate, dar cu o inima noua si schimbata)
* Am luat hotararea, inapoi eu nu voi da (...dar cand ne intreaba cineva daca suntem "pocaiti" spunem cu jumatate de gura fara sa ne intelegem nici noi  ca suntem...)

Si lista ar putea continua, vreau sa specific ca lista de mai sus este valabila doar pt anumite persoane (incluzandu-ma si pe mine) care canta (cantau) doar pt "e fain negativul" haide-ti sa cantam in fiecare zi cantarile de mai sus fara sa mintim pe nimeni, sa facem in asa fel ca tot ceea ce cantam sa si traim...
 Dumnezeu sa ne ajute, AMIN!

2 comments:

  1. Domnul sa ii binecuvinteze pe totii care iau seama la acestea cuvinte si le implineste Amin.

    ReplyDelete

Comentariile tale pot sa incurajeze...