Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Tuesday, January 10, 2012

Vrem multe, dar le meritam?

De un timp ma tot gandesc la un lucru...un lucru care sincer, ma pune pe ganduri. In primul rand vreau sa va rog sa acceptati daca va simtiti "cu musca pe caciula". Eu recunosc ca de multe ori ma simt. Am stat mult timp si m-am gandit inainte de a posta aceste ganduri. Haideti sa fim realisti si sa ne gandim daca e sau nu e asa...
De multe ori ne plangem ca nu avem bani, dar nu vrem sa muncim...vrem sa stam in fata televizorului mai ales pe timp de iarna, ca e prea frig...vrem sa ne cada bani din cer, cunosc in Biblie un verset care spune ca Dumnezeu da copiilor Sai orice au nevoie CA in somn, nu a spus ca noi sa stam linistiti sa dormim si El ne va pune pe masa salariul, mancarea si apa de care avem nevoie
Te plangi ca nu ai multe lucruri, dar gandeste-te ca niciodata nu ti s-a intamplat sa nu ai ce sa mananci, niciodata nu ai ramas peste noapte flamand sau insetat. Vrem din ce in ce mai mult, cerem masini, cerem case, cerem locuri de munca foarte bine platite, fara sa ne gandim daca le meritam in primul rand, fara sa ne gandim ca Dumnezeu de fiecare data e pus pe locul doi in vietile noastre. De ce uitam mereu sa cerem lui Dumnezeu DUHUL SFANT, sa cerem putere si intelepciune sa mergem mai departe pe calea plina de spini uneori? Nu uitati ca Dumnezeu daca si-ar lua mana de peste noi o secunda doar am fi suflati de vant si spulberati de cea mai mica adiere, daca nu am avea putere de la Dumnezeu pe care ne-o da chiar daca nu o cerem pt ca suntem prea egoisti, ne-am obisnuit sa asteptam ca totul ne este dat...intreaba-te de cand nu te-ai mai rugat lui Dumnezeu asa cum ar trebui sa o facem, de cand nu ai mai stat tu singur cu Dumnezeu de vorba, fara sa te mai gandesti la nimic altceva decat la Vocea lui Dumnezeu si la ce iti spune? Stii ce cred eu? Ca nu am facut asta de multa vreme, pt ca daca am face-o, daca am asculta Cuvantul lui Dumnezeu (Biblia) nu ar mai fi atatia oameni care cad noaptea in santuri, nu ar mai fi atatia copii abandonati sau mame care isi ucid copiii in pantece, inainte ca macar sa le vada fata, nu ar mai fi atatia oameni care ar cartii si ar spune vorbe urate la adresa celor care sunt pusi in fruntea tarii. Daca am vrea noi sa acceptam realitatea am fi mult mai buni cu cei din jur si in loc sa barfim, sau sa spunem lucruri rele, daca am stii sa tacem cand trebuie si sa binecuvantam pe cei ce ne blastama, s-ar vedea in tara asta si in lumea asta ca Dumnezeu e mai tare decat orice rau. Cadem atat de usor in "boala" ingrijorarii. Daca acum ar veni la noi cineva si ne-ar chema sa mergem sa radem de cineva, sa facem o gluma pe seama cuiva mai slab decat noi, si inca cineva care ne-ar chema la staruinta dupa Duhul Sfant sau la partasie la patul unui om bolnav, cred ca cei mai multi din noi am alege sa facem glume si sa radem de altii. Facem si noi niste fapte bune ca Dumnezeu cand pune faptele bune pe un cantar si cele rele pe celalalt cantar sa fie putin mai grele faptele bune, ca sa intram in Rai...hmm, ciudata gandire, vreau sa iti dau o veste proasta (si sa imi dau, daca si eu gandesc la fel) la scaunul de judecata nu va fi niciun cantar, nu se va cantari care fapte sunt mai grele, cele bune sau cele rele...spune Biblia, si eu cred asta, ca NIMIC INTINAT SI SPURCAT NU VA INTRA IN RAI...poate te gandesti ca "pacalesti" tu cumva "sistemul" de judecata al lui Dumnezeu, insa...in zadar, poti sa iti faci planuri cu calcule matematice si...stiu eu mai de care, fizice, chimice, biologice...le faci in zadar, nu iti va fi mai simplu sa fi un om mai bun? Nu iti trebuie niciun calculator, trebuie doar vointa...Haide sa fim mai buni, sa renuntam la gandurile rele si sa ne gandim ca trebuie sa facem ceva ca lumea sa se schimbe, sa traim intr-o lume care si noua sa ne placa...

3 comments:

  1. imi poti da si adresa site-lui au ?:)

    ReplyDelete
  2. ...care să îi placă Domnului(cred eu)
    Un pastor zicea: ”Închide tu, ca Dumnezeu să deschidă!”... (închide televizor ca să nu mai zici că nu ai avut timp să stai cu Dumnezeu în părtășie azi, El te va binecuvânta)

    ReplyDelete
  3. am o problema, de cate ori am pus blogul tau pe lista mea de bloguri, si am dat click sa intru pe tine m-a tot trimis pe un feed sau nu stiu exact ce e ala, si nu inteleg de ce...
    poate stii tu?

    ReplyDelete

Comentariile tale pot sa incurajeze...