sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Interviu cu Geanina M.

In aceasta seara, 30 septembrie 2010, Geanina M. a acceptat sa ne acorde un mic interviu. Geanina a fost o persoana care, in copilarie a trecut prin multe, asta a facut-o sa se "inchida in ea" si sa isi caute prieteni sa poata sa spuna greul prin care trece, nu a gasit in lume pe nimeni, insa a a gasit un prieten care mereu a fost langa ea...Dumnezeu.
 
C.F. - Cosmin Frisan
G.M. - Geanina M.
__________________
C.F. - Buna Geanina, in primul rand iti multumesc ca ai acceptat sa ne acorzi acest scurt interviu.
C.F. - Pt inceput spune-ne cateva cuvinte despre tine.
G.M. - Ma numesc Geanina.M am varsta de 18 ani m-am nascut in Tg Jiu intr-o familie de crestini-ortodocsi
C.F. - Sa inteleg ca de mica ai fost dusa in Biserica, cunosteai regulile Bisericesti.
G.M. - Da
C.F. - Cum au fost pt tine primele zile de viata, din cele pe care ti le amintesti tu? Adica, stiu ca pt orice copil zilele copilariei sunt de neuitat...
G.M. - Eu nu le uit niciodata, zilele din copilaria mea au fost foarte rele, am fost dusa in vacanta la bunici in jurul varstei de 2-3 ani pt a avea un aer mia curat, aveam probleme de sanatate la plamani si sincer, si-au bautut joc nu am sa uita acesti ani.
C.F. - Spuneai ca nu ai sa uiti acesti ani, uneori, poate, ar fi mai bine sa IERTAM si sa UITAM, tu nu esti de aceasta parere?
G.M. - Ba da, eu am iertat dar...nu pot uita, mai ales cand iti este scobit in rana.
C.F. - Acum esti la parinti, nu mai stai cu bunicii?
G.M. - Nu, nu mai stau cu bunicii, am stat doar 3 luni...si o zi e destula pt a-ti amprenta viata intreaga.
C.F. - Nu multi copii din ziua de astazi au avut o copilarie trista, spun asta pt ca asa gandeam eu. Daca eu sunt fericit, asa e toata lumea. In urmatorii ani dupa ce ai venit de la bunici, te-ai simtit mai bine sau ai avut aceleasi probleme de sanatate? Crezi ca acea schimbare de clima si-a pus amprenta pe sanatatea ta? in prezent mai ai probleme?
G.M. - Fereste-te de bolile sufletului si lasa-le pe cele ale trupului
C.F. - Da asa este. Ar fi frumos ca toata lumea sa gandeasca la fel ca tine.
G.M. - Dar eu nu insemn mintea"tuturor", suntem liberi sa gandim ce vrem dar totusi gandim ce vrem noi sau ce vor altii?!
C.F. - Ai perfecta dreptate, stii, din cate te cunosc, nu pari o fata care sa fi avut probleme in copilarie, multi tineri care au avut probleme in trecut, inca le au si acum, multi insa, aleg sa renunte la viata.
G.M. - Poate ca si eu am fost la fel, insa problemele pot fi luate ca pe o tacere
C.F. - Ce intelegi tu prin aceasta "TACERE"?
G.M. - Tacere pt mine inseamna o izolare fata de lume, adica sa nu incep sa strig pe strazi problemele mele, ci mai degraba in mine si inpre Dumnezeu...pe strazi nu gasesti nimic altceva decat alte STRIGATE
C.F. - Uite Geanina, am sa iti pun o intrebare care multi nu o inteleg in ziua de astazi, DE CE CREZI CA SUNT PROBLEMELE IN VIATA ACEASTA? Crezi ca ar trebui sa trecem PESTE ele cu ajutoul celor din jur sau sa trecem PRIN ele alaturi de Dumnezeu?
G.M. - Sa-ti raspund la prima intrebare: pai sunt atatea probleme in lumea asta pt ca diavolul le uraste si e maniat pe noi pt ca noi suntem facuti dupa chipul si asemanarea Sa....si nu ai cum sa treci peste ele cu ajutorul din jur pt ca asta de fapt iti aduce alte probleme, pt ca orice vorba de-a lor te poate condamna ... o vorba caruia poate ca ti-a daruit inima..... dar cea fata de lumea rea! Singura vindecare o gasesti in Dumnezeu! Caci Cuvintele Sale inseamana a noastra vindecare.
C.F. - Ai mare dreptate. Sa trecem acum peste cativa ani...Cand ai ajuns la varsta in care ai putut sa iei singura deciziile, crezi ca ai luat decizii corecte?
G.M. - Pe cele de a ma alatura unei vieti in Domnul? da! inima-mi spune ca da, lumea-mi spune ca nu! Dar mai stiu si ca cuvintele lumii sunt cuvintele celui ce-mi vrea raul...si totusi daca as gresi, de ce ma simt atat de fericita? De ce imi gasesc scopul?
C.F. - Uite, am sa iti spun si eu ceea ce tu stii deja, NU GRESESTI CU NIMIC CA L-AI ALES PE DUMNEZEU. Lumea nu vrea decat sa ne departam de Dumnezeu.
G.M. - Exact, ceea ce ti-am zis, ca ei insemna vorbele celui ce ne vrea raul!
C.F. - La ce varsta ai ales sa Il primesti pe Dumnezeu ca Domn si Mantuitor al tau?
G.M. - Haide sa nu-i zic o varsta anume ci acum 2 ani nu mai stiu sigur ziua dar stiu ca de atunci TOTUL s-a schimbat
C.F. - Ai avut prieteni care iti vorbeau de Dumnezeu? Cum te-ai hotarat sa faci aceasta alegere?
G.M. - Nu aveam prieteni crestini, nu vorbea nimeni despre Dumnezeu cu mine, doar ca am "deschis'' ochii, sau mai bn zis mi-au fost deschisi si mi-am dat seama ca nu-mi placea deloc ce vad...si m-am intrebat: de ce vad toate astea? De ce nu putem fi fericiti?
C.F. - Ti-ai pus aceasta intrebare gandindu-te ca poti fi fericit in viata doar alaturi de Dumnezeu. Poti sa ne spui cateva exemple de ceea ce a schimbat Dumnezeu la tine, la viata ta?
G.M. - Absolut tot...ma simt un om cu un rost! Ma simt implinita! Ma simt un suflet liber, chiar daca multi spun ca asta inseamna "inchidere"...
C.F. - Cel mai frumos lucru este sa fii INCHIS, in palmele lui Dumnezeu.
G.M. - Amin!
C.F. - Amin! Am vazut cateva videoclipuri pe YouTube facute de tine. Ce scop au aceste videoclipuri?
G.M. - Haide sa nu le zicem "facute de mine"...nu ma vad in stare de a le face...sper sa fie de folos in ridicarea unor suflete...a sufletelor ratacite
C.F. - O, Geanina, unele suflete chiar au nevoie sa fie ridicate, sunt sigur ca Dumnezeu vorbeste si prin videoclipuri, si prin muzica si prin predica...
C.F. - Tinerii din ziua de astazi nu mai cunosc frica de Dumnezeu, nu mai stiu de Biserici, nu mai vor sa auda de Dumnezeu, ce sfat le-ai da celor care citesc interviul acesta si nu cred in Dumnezeu?
G.M. - Mie nu mi se pare normal sa crezi in El de frica, frica nu inseamna iubire...
C.F. - Ce sfat le-ai da celor care tocmai au citit acest interviu?
G.M. - In primul rand ar trebuii sa-si dea seama de unde e sufletul lor "rupt", doar asta le-ar da sansa de a ajunge la fericire...adica credinta in Dumnezeu!
C.F. - Iti multumesc mult Geanina pt aceste minute acordate. Dumnezeu sa te binecuvinteze.
G.M. - Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale pot sa incurajeze...