Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Sunday, November 13, 2011

Cuvinte de la Dumnezeu

Dragul meu, poate nu stii cine sunt dar vreau sa iti spun ca Eu sunt acela care iti daruieste viata si te ajuta in clipele grele ale vietii. Iti spun aceste cuvinte pt ca sa vezi grija pe care ti-o port si iubirea care Mi-o manifest fata de tine in fiecare zi. Vreau sa te anunt inca odata ca Eu stiu totul despre tine, stiu ca astazi tu te-ai trezit de dimineata , stiu ca ai mers la scoala/servici, stiu ca...nu te-ai rugat, stiu ca nu Mi-ai multumit pt ca ti-am mai daruit inca o zi binecuvantata, ti-am dat acest har sa vezi inca o raza de lumina. M-am intristat mult cand am vazut ca ai trecut pe langa vecinul tau care a avut nevoie de o coaja de paine, te-ai gandit ca ajungi la servici si acolo iti vei pierde toata ziua, fara sa te gandesti la nimic altceva. As fi vrut sa mai vorbim in ultima perioada, sunt sigur ca ai avut si tu momente in care doreai sa fii singur, sa meditezi la viata ta, sa te uiti inapoi, sa vezi pasii tai de pe nisip, sa vezi acele locuri si urme care lipseau, nu pt ca nu ai fi trecut prin locurile acelea, ci pt ca Eu acolo te-am purtat pe bratele Mele. Stiu ca acum ai altceva de facut decat sa vorbesti cu Mine, ceva important pt tine, dar nu ceea ce e important cu adevarat. As vrea sa iti mai spun un lucru, dragul meu, un lucru care te va sensibiliza mai mult sau mai putin, dar e tristul adevar: Fiindca atat de mult am iubit lumea, incat am dat pe singurul Meu Fiu, ca oricine crede in El sa nu piara...dar din pacate nimeni nu mai crede asta. Se vorbeste atat de des despre moartea Fiului Meu pe care L-am iubit atat de mult incat deja te-ai obisnuit. S-au facut filme pe tema asta, dar vreau sa iti spun un lucru, nimeni nu Imi poate intelege durerea din Mine cand ma gandesc ca tocmai rodul Fiului Meu de pe calvar M-a da la oparte pt placerile de-o clipa ale pacatului. Am suferit mult cand Isus a murit pt tine, cand a fost batut si scuipat doar ca tu sa fi salvat si sa poti sa traiesti azi, si tu Imi intorci spatele...De ce Imi faci asta? Oare nu te iubesc Eu indeajuns? Oare daca te trec prin incercare crezi ca nu te mai iubesc? Ti-am dat o salvare, ti-am dat sansa de a Ma urma pe cararea ingusta a mantuirii, dar tu ai ales sa mergi pe alte cai, pe alte drumuri, ai ajuns la intersectii si ai vrut sa vezi doar despre ce e vorba pe alte cai, ai vrut sa vezi cum e viata dincolo, si ai mers un metru, doi, trei...ai gustat din fiecare cate umpic, iar cand ti-ai dat seama ca e gresit tot ce faci, ai vrut sa te intorci inapoi, dar nu ai mai stiut drumul pe unde ai venit, pt ca drumul era pe nisip, iar vanturile ti-au astupat urmele. Din pacate multi au ajuns in aceeasi situatie ca a ta. Te-am strigat cu lacrimi amare dupa care am incercat sa le vorbesc bland, dar nu-Mi puteam opri plansul care era mai puternic si mai innecat de dragoste aprinsa pt tine. M-ai lasat vorbind cu tine, mi-ai intors spatele, acum incerc cu putere sa iti aduc aminte ca ti-am promis o "casa noua" unde vei locui alaturi de mii si mii de ingeri care Imi vor canta, sunt multi oameni care au acceptat drumul acesta ingust, dar Eu te vreau si pe tine, nu pt ca mai lipseste cineva ca sa fie un numar anume, ci pt ca TE IUBESC. Poate aceste cuvinte iti vor aduce aminte si te va face sa iti dai seama ca Eu sunt un Dumnezeu care iarta tot doar daca vii la mine si imi vei cere sa te iert. As fi vrut mult sa nu fi fost nevoit sa iti trimit aceste cuvinte, sa le fi acceptat de la inceput. Nu a fost sa fie asa, acum Imi ramane doar sa te anunt ca vremea este pe sfarsite si o mare judecata va venii...Doresc sa trec si cu tine printre portile cerului, depinde doar de decizia ta.

Cu mult drag si o mare dragoste care ti-o port,
Dumnezeu

No comments:

Post a Comment

Comentariile tale pot sa incurajeze...