Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Thursday, October 6, 2011

Omul de pe strada

Nu stiu daca tie ti s-a intamplat vreodata sa iti pui intrebari de genul...CE ESTE VIATA? CINE ESTI? CARE E SCOPUL TAU IN VIATA? si multe alte intrebari de acest gen...mie mi s-a intamplat, si nu am gasit raspuns mai bun decat DUMNEZEU ARE UN PLAN CU NOI, stiu asta pt ca de fiecare data cand am avut nevoie de ajutor, El a fost alaturi de mine si nu m-a lasat singur, indiferent de situatie. Ceea ce vreau sa spun este ca nu trebuie sa PLANGI chiar daca multi te lovesc, nu trebuie sa DISPERI chiar daca situatia in care te afli este una din care nu mai vezi scapare, nu trebuie sa DESCURAJEZI chiar daca nu ai facut nimic important pt cel caruia vroiai sa dovedesti ca esti bun, gandeste-te la faptul ca prin tine multi au fost astazi incurajati, poate fara sa iti dai seama. Vreau sa iti spun o intamplare care te va face sa te gandesti la faptul ca nu conteaza cat de tanar sau batran esti, la cat de bogat sau sarac esti, ci la faptul ca Dumnezeu a investit in tine mult...foarte mult si ti-a dat un dar pe care trebuie sa il descoperi si sa il folosesti asa cum trebuie. Daca nu stii cum, cere-i Lui Dumnezeu sa te ajute sa il descoperi/folosesti.
"Se spune ca odata, mergand pe strada, un barbat imbracat foarte elegant, indreptandu-se spre locul de munca unde avea sa tina o sedinta importanta pt el, a intalnit un om al strazii imbracat foarte saracacios si ud de la la zapada care se asternea pe hainele lui, transformandu-se in apa care ii ajungea pana la piele, mai apoi inghetandu-i hainele...se uita inspre el si acest om al strazii i-a spus cateva cuvinte care l-au pus pe ganduri,
- ISUS TE IUBESTE. Dupa cum stim multi oameni care cersesc folosesc cuvinte de genul acesta pt a face pe oameni sa dea din maruntisul lor...acest barbat a spus aceste trei cuvinte, iar mai apoi a plecat, fara sa astepte nimic, continund sa spuna aceleasi vorbe si altor persoane de pe strada. Barbatul care a ramas putin surprins de replica pe care acel om i-a spus-o, fara ca macar sa il fi vazut vreodata, a mers mai departe cu aceste cuvinte in gand...dar totusi putin confuz
- ...oare de ce mi-a spus mie cuvintele astea? Nu par a fi un om crestin? Nu sunt imbracat ca un om care stie de existenta lui Dumnezeu? Se tot framanta acest barbat pana a ajuns la birou. A tinut sedinta, iar apoi a iesit de la lucru si acelasi om al strazi l-a intampinat in drumul spre parcarea cladirii de unde tocmai iesise...aceleasi cuvinte:
- ISUS TE IUBESTE... si a dat sa plece dar barbatul l-a oprit:
- Mai omule, stai putin si explica-mi despre ce vorbesti? Omul a repetat aceste trei cuvinte de cateva ori...Omul bogat, deja enervat de ce tot repeta batranelul care statea in fata lui...de ce imi spui mie, tocmai mie toate cuvintele astea? Atunci batranelul a scos din buzunar mana cu o poza in mana, in care era el cu un copilas si o femeie cam de aceeasi varsta cu el...
-  Ea a fost Emilly, sotia mea si Jasson, fiul meu...
- Si ce legatura am eu cu asta? A intrebat mirat bogatul.
- Ei bine, nu ai nicio legatura, doar ca, m-ai intrebat de ce iti spun aceste cuvinte.
- ...si care ar fi raspunsul?
- Nu e de-ajuns poza ca raspuns? A intrebat cu o fata posomorata batranelul, vrei mai mult?
- Hmm, sa zicem ca da.
- Bine, in urma cu cativa ani si eu eram un om de afaceri, foarte bogat, detineam multe centre comerciale de aici din acest oras. Intr-o zi, indreptandu-ma inspre birou, un om ca si mine, un om fara adapost mi-a spus aceste cuvinte: "ISUS TE IUBESTE...", nu l-am luat in seama, am continuat mereu sa imi vad de drumul meu, pana intr-o zi, cand afacerile au inceput sa mearga din ce in ce mai prost. Nu am stiut ca ISUS MA IUBESTE, nu luam in seama aceste cuvinte si nu le-am ascultat. Magazinele au dat faliment, iar eu nu am mai putut sa imi platesc bancile, sotia mea, care pana in acel moment a fost manager la magazinele acestea, a ales sa isi puna capat zilelor, fiul meu Jasson a ales sa mearga la facultate in alt oras, mult mai indepartat. Am fost pur si simplu sfasiat de intorsatura aceasta de situatie. Dupa ce banca ne-a luat casa si dupa ce sotia mea a ales sa moara iar fiul meu a plecat din oras, eu am ramas pe drumuri. Am ajuns intr-o situatie in care nu mai aveam curajul sa ies la lumina de rusine. Atunci mi-am amintit de ce spusese acel batran, "ISUS TE IUBESTE"...m-am intrebat, vorbind foarte urat si spunand lucruri urate despre Dumnezeu, daca m-ar fi iubit, de ce m-a adus in aceasta situatie? De ce a lasat-o pe sotia mea sa moara? De ce am ajuns pe strada dupa tot ce reusisem sa adun?!? Ei bine, am ales sa il caut pe acel batran sa imi dea cateva explicatii...si l-am gasit, dupa putin timp, era "ascuns" intr-un loc mai putin populat...am mers in graba la el sa ii spun ce am de spus pe urma sa ma intorc si sa imi vad de noua mea viata. Am ajuns langa el dar nu am putut nici macar sa deschid gura, statea in fata unui servetel pe care era asezata o bucatica de paine uscata si o jumatate de sticla de suc, se ruga si multumea lui Dumnezeu pt ceea ce el numea MASA. Am asteptat pana a terminat el rugaciunea si, foarte revoltat, i-am pus o intrebare, ciudata zic eu...mai omule, cum poti sa multumesti lui Dumnezeu pt asa ceva? Va trebui sa te obisnuiesti sa faci si tu la fel...spuse batranelul...asta iti va fi cina de acum inainte. Am ramas surprins de calmul cu care imi vorbea. A vrut sa imi dea si mie din "mancarea" lui dar am refuzat, spunandu-i ca nu imi este foame, cu toate ca imi era o foame de lup. Toate vorbele pe care mi-am propus sa i le spun le-am uitat atunci cand mi-a povestit viata lui...am ramas surprins sa aflu ca era intr-o situatie ca si a mea, aproape...Acum, nu stiu ce ai inteles tu de aici, spuse batranul bogatului, dar eu iti spun inca odata ISUS TE IUBESTE pt ca tie inca iti merg afacerile, dar vreau sa te rog sa te gandesti si la ISUS pt ca daca nu Il incluzi si pe Dumnezeu in planurile tale, viitorul tau e compromis...
- Dar, eu stiu ca Dumnezeu exista...
- Dar stii ca Dumnezeu l-a dat pe Fiul Sau sa moara pt tine?
- Ei, haide ca nu chiar pt mine, adica eu nici macar nu am fost pe vremea aia pe pamant, incerca bogatul sa rada putin...
- Dumnezeu te-a cunoscut inca de pe atunci, stia tot ce vei face...
- Aaa, da? foarte interesant, eu acum trebuie sa plec, spuse bogatul, ma asteapta soferu e tare frig si ninge...
- Da, ai dreptate, ei bine, DUMNEZEU SA TE PAZEASCA...mi-a parut bine ca ai vorbit si cu mine
- ...da. Dand sa plece bocatull, batranelul a spus cateva cuvinte care l-au facut pe acel barbat bogat sa se intoarca foarte mirat.
- ISUS A MURIT SI PT TINE si te iarta daca vrei..Eu nu am cu ce sa te ajut, doar cu aceste cuvinte, sunt sarac, nu am bani in buzunare, nu am nimic care sa te faca sa te uiti la mine si sa vorbesti cu mine, dar as vrea totusi sa mai treci pe la mine sa vorbim. In acea seara bogatul se gandi tot la discutia avuta cu barbatul de pe strada, si nu putea sa se gandeasca la altceva. Oricum, spuse el, daca Dumnezeu exista ar face si in viata mea o minune, doar ca eu nu am nevoie acum de nimic, am bani, afacerile merg bine...ce mi-as mai dori? A doua zi dis de dimineata ridicandu-se din pat a deschis televizorul, acolo era o stire in care spunea ca un batran de pe strada a murit din cauza frigului, degetele gata sa cada din cauza inghetului. In mana avea o poza in care era scris ceva, "ISUS A MURIT SI PT TINE." A incercat sa mai vorbeasca si cu alti "colegi" de-ai lui sa afle mai multe despre acest DUMNEZEU. Astazi vroiam sa merg sa mai vorbesc cu el, sa imi spuna mai multe...dar...asta e, se gandea bogatul. Cateva zile gandul mortii batranului il urmarea si nu ii dadea pace. Oare de ce e asa? Ce vroia sa spuna batranelul cu afacerile? Cu Isus? Cu moartea?"
De atunci, bogatul din povestire a inceput sa caute tot mai mult despre Isus, sa vada de ce ISUS IL IUBESTE si pe el...A aflat raspuns abia cand acel batranel a murit de frig, cand el putea sa faca ceva pt el, sa ii cumpere o haina sa se acopere de frig. De atunci acest bogat a inceput sa ajute oamenii strazii construindu-le locuri unde pot sa stea noaptea, trei mese pe zi si sa ii ajute sa isi gaseasca locuri de munca.
Pt unii din noi e greu sa ne dam seama de faptul ca Isus ne iubeste, chiar daca ne trece si prin incercari.

No comments:

Post a Comment

Comentariile tale pot sa incurajeze...