sâmbătă, 10 septembrie 2011

Si tot cerandu-Ti Tie

Salomeea Stoica
De curand am ascultat o melodie, este cantata de sora Salomeea, ce m-a impresionat intr-un mod deosebit a fost adevarul spus prin aceasta cantare. In cele ce urmeaza, puteti citi versurile melodiei...daca crezi ca nu este adevarat ceea ce spun aceste versuri, poti sa ma contrazici pe mine, dar nu si ADEVARUL.

Primeste-mi, te rog, Doamne, atatea rugaciuni
Prin care-Ti cer si paine, si paza, si minuni
Caci am facut adesea din Tine robul meu
Nu eu ascult de Tine, ci tu de ce spun eu.


Gandindu-ma ca, daca iti cant si Te slavesc
Am drept sa-Ti cer atatea sa faci tot ce doresc
Nu tot cerandu-Ti Tie, sa fi Tu robul meu
Ci tu cerandu-mi mie, sa fiu eu robul Tau


O, iarta-mi felu-acesta gresit de-a ma ruga
Si-nvata-ma ca astfel sa stau in fata Ta
Fa sa-nteleg ca felul cel bun de-a ma ruga
Eu sa doresc in toate sa fie voia Ta.

De cele mai multe ori, cand ne rugam, trebuie sa cerem lui Dumnezeu cuvinte potrivite pt a ne ruga, ca Dumnezeu sa ne invete sa ne rugam. Cu toate ca suntem crestini, ne numim OAMENI POCAITI, spre rusinea noastra, nu stim cum trebuie sa ne rugam. Suntem obisnuiti sa cerem lui Dumnezeu sa ne dea, sa ne ajute, sa ne faca sanatosi, sa ne dea ajutor si cate si mai cate, insa, nu aceasta este o rugaciune placuta inaintea Domnului. Uitam sa multumim pt ca ne asculta de fiecare data...haide ca de acum inainte, cand ne punem pe genunchi sa ne rugam, sa cerem in primul rand CUVINTE DE LA DUMNEZEU, sa nu uitam NICIUNA DIN BINEFACERILE LUI. AMIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale pot sa incurajeze...