Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Thursday, September 1, 2011

Amintire din vara anului 2011


Este din nou toamna in lumea aceasta. A mai trecut o primavara, o vara in care am putut sa ne bucuram de minunatele zile pe care Dumnezeu ni le-a daruit. In cele ce urmeaza as dori sa va povestec si eu cateva din cele mai frumoase, amuzante, si pline de emotie momente din jumatatea ce a trecut a anului.

  • LIPOVA (20 iulie2011) 
    Se facea ca intr-o zi de marti seara, ne-am hotarat cativa tineri din Biserica noastra sa mergem la Turneul Speranta care se tinea in orasul Lipova, la cativa kilometri de orasul nostru. Am hotarat data si ora la care sa mergem, data in care era plecarea era 20 iulie, cu plecare din Arad inspre Lipova. Pana aici totul bine si nimic iesit din comun, un soare fierbinte ardea tot ce intalnea in cale, dar mai mult
    decat toate, ne ardea pielea lipsita de "ajutor" in lupta crancena ce avea loc. Trei dintre noi am ajuns putin mai repede in Gara CFR din orasul Arad. Am asteptat aici pe ceilalti cativa tineri care trebuiau sa vina cu noi. Intre timp, cei trei muschetari care au ajuns mai repede in gara am facut un tur al unui magazin ce se afla in imediata apropiere a garii. Am cmparat un "astampar al setei" (cate un suc) si apoi ne-am intors cu pasi marunti inspre gara, savurand acel minunat de racoritor suc. Efectul nu a intarziat sa apara, fapt pt care am GANDIT o mica farsa nevinovata pe care intentionam sa o facem celorlalti din grup. Vroiam sa le spunem ca noi nu mai vom merge cu ei pt ca avem altceva de facut, ca nu mai ne lasa ai nostri, insa pana sa ne gandim la finalul farsei, au si aparut ceilalti langa noi. Am inceput toti sa radem acolo in fata garii. Pana sa vina trenul care ne ducea inspre destinatie, o sora a decis ca ar fi bine sa mergem pe lacul din centrul Orasului, iar alta sora a spus ca ar fi fain sa mergem in mall, care era mai aproape, cu totii am ales lacul. Dar pe cand sa ajungem, a inceput sa tune si sa fulgere, lucru care pe cei mai "mici" i-a speriat, am decis sa ne intoarcem inapoi la gara "cu mana goala", aproape cu mana goala pt ca ne-am ales cu cateva poze..super...dupa ce am plecat din "incinta" lacului, am ajuns din nou la gara si am mers la caseria garii sa ne cumparam bilete, pe urma am asteptat trenul, de fapt el ne-a asteptat pe noi, am urcat in el si am cautat locuri libere, dar nu am gasit, asa ca am stat pe coridorul respectiv. Intre timp, si-a facut aparitie si ploaia, care se intetea din ce in ce mai tare. Am ras, am glumit, dar am ajuns la destinatie, pe cand am ajuns acolo, inca tot ploua afara, noi eram imbracati lejer, tricouri, fara umbrele...etc. Am stat in gara din lipova un timp, doi dintre noi am fugit sa cumparam cate o umbrela, insa nu am gasit magazine unde ar fi trebuit sa fie asa ceva. Am intrat intr-un magazin in care, daca nu am gasit umbrele, am cumparat cate o ciocolata. In timp ce mancam toti din ciocolata, s-a oprit si ploaia, am fugit toti inspre stadion, dar pe drum, cativa ne-am ratacit si ne-am mai facut si poze...ceea ce nu prea imi place sa imi fac...doar eu altora. Pana sa ajungem la stadion, a inceput din nou sa ploua, din nou ne-a prins ploaia fara umbrele, am alergat cat am putut de repede sa scapam cat se poate de "neudati". Cand eram din ce in ce mai aproape, se auzea cum muzica suna in boxele celor de la Speranta. Surorile s-au asezat sub o umbrela gigant pentru a se ascunde de ploaie, iar noi, fratii....ei bine, de acum incepe distractia (pentru surori) Am fugit cat ne tineau picioarele la magazinele din apropiere pt a cauta umbrele, unele erau inchise, altele nu mai aveau umbrele pt ca deja stocul lor se epuizasera, de la magazinele din apropiere, am ajuns in centrul orasului, aproape de partea cealalta de oras. Am intrebat pana si la brutarie. In cele din urma, dupa multele incercari de a cumpara macar o umbrela, am gasit un magazin deschis de unde am achizitionat si noi "obiectele" respective. Ne-am bucurat tare mult, am fost in culmea fericirii cand acea doamna a spus acele cuvinte, pe care nu credeam ca le voi mai auzi vreodata "DA AVEM". Fericirea si bucuria noastra s-a sfarsit insa cand am ajuns la stadion,  nu dupa mult timp, timp care mie mi-a placut ca am impartit umbrela cu cineva...bucuria noastra s-a sfarsit, pt ca a iesit soarele... :D



      Mai jos puteti sa urmariti predica din data de 20 iulie de la Lipova, Arad:



      2 comments:

      1. oooo ce fumosa predica
        mam bucurat ca am sultat or ce pedica

        ReplyDelete

      Comentariile tale pot sa incurajeze...