miercuri, 29 iunie 2011

Sa nu ne mai "jucam" cu Dumnezeu

Nu stiu de cate ori ti s-a intamplat sa fi atat de suparat incat sa ceri lui Dumnezeu sa it faca rau...greu de crezut ca exista astfel de persoane, dar iti spun ca sunt. Am auzit de multe ori cum tineri sau batrani cereau lui Dumnezeu, din cauza supararii si a tristetii, lucruri mai putin placute...ca de exemplu, DOAMNE FA SA AM UN ACCIDENT ATAT DE GRAV INCAT SA STAU CATEVA LUNI PE UN PAT DE SPITAL...Oameni buni, nu stiu ce credeti voi, insa, parerea mea este ca ar trebui sa INVATAM SA TRAIM asa cum Dumnezeu vrea...Niciodata EL nu ne va da mai mult decat putem duce, si noi ce facem? cerem mult mai mult. NU GANDIM! Iti spun ceva, in primul rand nu ai dreptul sa iti faci rau singur...esti obligat sa treci PRIN greul vietii, pt ca daca Dumnezeu ne da atata bine in fiecare zi, oare cateva clipe de GREU nu putem sa le acceptam?
In oras, de curand, s-a intamplat un lucru neplacut...4 tineri cu varstele cuprinse intre 16 si 22 de ani au plonjat cu masina in raul Mures...familiile lor acum sunt disperate...au pierdut ce au avut mai drag, si stii de ce? nu pt ca Dumnezeu e rau, chiar din contra, gandeste-te la ce se intampla in fiecare zi in jurul tau...repet, IN JURUL TAU, nu cu tine...de ce crezi ca pana acum tu nu ai trecut prin astfel de experiente (ma refer sa iti moara tie copilul...sa fii tu in masina pe care o vezi rasturnandu-se chiar in fata ta...) doar pt ca esti tu cineva? eu nu cred ca asta e...nu esti un nimic fara Dumnezeu...dar nu ti se intampla tie nimic rau pt ca DUMNEZEU ARECEVA CU TINE...te iubeste atat de mult incat te-a ocrotit si te-a pazit de tot raul care il vezi in jur, si de cele mai multe ori noi nu stim sa multumim. Scapam "ca prin urechile acului" dintr-un accident de masina si tot ce spunem e...PFIU, CE BINE CA AM SCAPAT...sau mai rau, radem de cel pe care il vedem tot plin de sange, cu maini si picioare rupte, intr-o masina rasturnata pe marginea drumului, RADEM, dar nu ascultam si nu ne gandim ca prin acel accident Dumnezeu vrea sa iti vorbeasca TIE...iti spune FIUL MEU, TE IUBESC, UITE, ACEA MASINA RASTURNATA PUTEA FI A TA, ACEL TRUP FARA VIATA AI FI PUTUT FI TU, DAR PT CA AM UN PLAN CU VIATA TA, AM ALES PE EL, CEL CARE A MURIT ACOLO IN ACEA MASINA, SA MOARA TOCMAI CA TU SA VEZI CAT DE MULT TE OCROTESC. Nu crezi ca de cele mai multe ori ar trebui sa spunem MULTUMEC mai des in loc de a sta pur si simplu si ne uita cum scot masini din rauri, cum scot cadavre dintre bucatile de tabla ale masinilor care au suferit accidente...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale pot sa incurajeze...