Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Saturday, January 1, 2011

Inceput de an 2011


Iata-ne din nou la sfarsitul anului, un an 2010 care a plecat pt totdeauna, si tot ceea ce am facut in acest an, va ramane scris intr-o carte, cartea vietii noastre, care se afla la TATAL, si care, odata va fi deschisa inaintea ochilor nostrii si vom vedea tot ceea ce am facut. Nu e un lucru de care trebuie sa te sperii, pt ca Dumnezeu e un TATA iubitor, care ne iubeste si ne iarta, daca cerem dintr-o inima sincera si curata. As vrea sa iti faci un "INVENTAR" si sa te gandesti la ce trebuia sa faci pt Dumnezeu, si nu ai facut...la ceea ce trebuia sa NU faci, si ai facut...Pt mine, anul 2010 a fost unul, binecuvantat, din mai multe puncte de vedere, poate financiar nu a fost unul foarte bogat, nu a fost unul in care portofelul imi era plin de milioane si miliarde, insa pe plan spiritual, Dumnezeu a lucrat intr-un mod aparte.
As vrea sa va spun una din binecuvantarile Domnului din anul 2010...
In primavara acestui an, in perioada serilor de evanghelizare, Dumnezeu mi-a vorbit intr-un mod mai special, m-am simtit aproape de EL, era, spre rusinea mea, una din putinele momente cand nu doream sa se incheie programul. Dupa cateva luni, in care Dumnezeu mi-a vorbit in fiecare duminica dupa-masa (doar atunci mergeam in aceasta Biserica), am hotarat, impreuna cu Beny, fratele meu, sa incheiem legamantul cu EL in apa botezului. As putea sa spun multe lucruri pe care Dumnezeu mi le-a dat inainte si dupa Botez, insa nu ar incapea pe blogul meu. Dupa Botez, unul din cele mai importante lucruri pe care Dumnezeu le-a facut pt mine, a fost sa intru in grupul de tineri al acestei Biserici, in care am fost foarte bine primiti, chiar daca mai sunt uneori si momente in caremai se supara unul sau altul, ne trece imediat...
As vrea sa te "provoc" la un lucru pt urmatorul an...fa-ti o lista cu lucrurile care tie ti se par IMPOSIBIL de realizat, adu-o inainte Domnului si cere-i sa te ajute sa o faci POSIBILA, vei vedea ca nu te va dezamagii.

4 comments:

  1. ce idee buna, chiar asa am sa fac, :)
    adica, imi palce ideea:)

    ReplyDelete
  2. heyp...ma bucur ca iti place, mai vroiam sa mai spun inca o "provocare", insa, cred ca am uitat. FI INTR-O RELATIE CU DUMNEZEU MAI MULT DECAT IERI, SI MAI PUTIN DECAT MAINE...

    ReplyDelete
  3. nu mi-a trecut prin cap ideea asta, dar sa stii Cosmin, ca chiar asa o sa fac! Domnul sa te binecuvinteze!

    ReplyDelete
  4. daca mai ai idei care sa ne vina in ajutor , te rog expune-le!

    ReplyDelete

Comentariile tale pot sa incurajeze...