Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Wednesday, November 10, 2010

Scrisoare de la Isus

Dupa cum stii, ne apropiem din nou de ziua nasterii Mele. In fiecare an sarbatoarea aceasta, ziua Mea de nastere, aduce multa bucurie si pace in sufletele voastre, ceea ce e bine. Cadouri...urari de bine unii altora...sms-uri...si asa mai departe. Ma intristez mult, insa, cand vad ca aceasta sarbatoare, care in urma cu 2000 de ani a adus mantuirea voastra in lume, acum e sarbatorita ca o sarbatoare personala, nimeni nu isi mai aduce aminte de Mine, Cel prin care ati fost iertati. Imi pare rau ca pe Mine niciodata nu ma inviti in casa ta in perioada aceasta a anului, mereu ma dai la o parte ca si cum as fi un strain. Ai uitat complet de Mine, cand vin invitatii acasa la tine, incepi sa te distrezi, sa vorbesti cu totul alte lucruri decat despre Mine.
Chiar nu inteleg, Eu te iubesc mai mult decat iti poti tu imagina, Mi-am dat viata pt tine, tocmai ca tu sa ai parte si in acest an de fericire, si caldura in suflet...dar, M-am ales numai cu nepasarea ta.
Nu vreau sa te deranjez acum de la masa, esti cu prietenii tai, cu familia ta, cu cei dragi tie, am sa revin la usa ta in alta zi, cand nu vei fi atat de ocupat. Dar nu uita ca mai degraba tu ai nevoie de Mine, intr-o zi, cand vei fi pe un pat de suferinta, Ma vei intreba de ce nu iti vin in ajutor...si atunci am sa iti aduc aminte de acele clipe cand ai facut din sarbatoarea MEA o sarbatoare a ta. Vreau sa iti spun ca TE IUBESC si inca te mai astept, dar deschide-ti ochii pana nu e prea tarziu, lasa lumea si pacatul si intoarce-te inspre Mine pt ca Eu sunt acela care iti da mantuirea si fericirea desavarsita...
Cu dragoste, Sarbatoritul acestei perioade a anului...Isus

2 comments:

  1. Ce frumos ai scris, cred ca uneori sunt si eu printre acei oameni, il las pe El deoparte preocupandu-ma de altceva, dar am sa incerc sa ma apropii mai mult de El.

    ReplyDelete
  2. Din pacate, toata lumea uita de adevaratul sens al acestei sarbatori, dar Dumnezeu nu se supara pe noi...chiar din contra, vrea sa ne apropiem de el mai mult si mai mult

    ReplyDelete

Comentariile tale pot sa incurajeze...