Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Monday, August 30, 2010

Prea multa libertate

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe blog...sincer, chiar nu mai stiu despre ce sa scriu. Defapt nu stiam, acum stiu. Avand in vedere ca lumea e din ce in ce mai rea, si nu vrea sa asculte de Cuvantul lui Dumnezeu, am hotarat sa scriu si eu despre un lucru pe care oamenii il fac, si din pacate a intrat si in Adunari: BARFA
Nu de mult am auzit in multe locuri spunandu-se despre cineva, un personaj cunoscut, anumite lucruri, care nu erau adevarate. Cu toate ca se stia ca nu este adevarat tot ceea ce se spune, oamenii au continuat aceste vorbe. Spun asta din propria experienta, in urma cu ceva timp, mergand pe strada, am auzit doua persoane (prieteni) vorbid despre cineva care seamana cu mine. Acele persoane nestiind ca sunt prin apropiere, au spus unele lucruri pe care si pe mine m-au mirat. Adica, ma miram pt ca, fac lucruri pe care nu imi aduc aminte ca le fac, si in plus, aud de la altii ce anume fac eu. Mi se parea ciudat. La un moment dat, unul dintre "prietenii" mei care vorbeau, i-a atras atentia celuilalt spunand ca sunt si eu pe acolo. Au reusit sa schimbe subiectul, nestiind ca am auzit...
Tot asa, din pacate, se intampla si in Adunare. Nu dam exemple pt ca daca ar fi sa dam exemple, si as ruga pe toti cei care stiu cazuri sa scrie cauzele, cred ca s-ar umple tot blogul cu astfel de exemple.
Nu e pacat ca acum, cand este atata libertate in orice...Adunari, Biblii vandute la colt de strada, Concerte crestine in aer liber...sa nu ne pese de Dumnezeu??? Gandeste-te ca inainte de 1989, cand era interzis crestinismul in tara noastra, oamenii ar fi facut orice pt o Biblie, ar fi facut orice sa poata sa asculte cuvantul Domnului, dar le era interzis. Acum cand e libertate pt orice, nu ne mai intereseaza. Strigam in Biserici VINO DOAMNE ISUSE, dar daca in secunda urmatoare vine Domnul, unde mergem? Multi dintre noi spuem ca avem timp sa ne pocaim...mai fac si pacatul asta si pe urma gata..mai fur chestia asta, si e ultima data...e greu, e dureros sa auzi asa ceva. Vine-o zi cand am da orice sa dam timpul inapoi, dar va fi prea tarziu...prea tarziu sa spunem imi pare rau, prea tarziu sa dam inapoi tot ce am furat, sa spunem adevarul celor pe care i-am mintit.
Daca ne gandim mai bine, poate nici nu ar trebui sa mai mergem la Biserica...pot sa stau si acasa sa ma uit la o predica on-line si mintea mea sa fie cine-stie pe unde...nu-i asa? pentru ce ma mergem la Biserica daca mergem, si dormim, ne gandim, oare dupa ce ies de la Biserica unde voi merge? la strand...la discoteca...
Mult am dori noi sa primim mantuirea fara nimic in schimb, sa traim cum am vrea, sa facem ce vrem, si la sfarsitul vietii noastre sa spunem, Doamne sunt gata, mantuieste-ma si ia-ma acasa...am vrea sa facem si noi ca talharul de pe cruce...in ultimele secunde de viata, el a ajuns sus, in ceruri. Dar asta nu se va intampla pt noi, pt ca noi stim adevarul, stim ca viata pe care o traim nu este buna si corecta inaintea lui Dumnezeu, si totusi nu facem nimic sa o schimbam. Dumnezeu sa aiba mila de noi toti sa ne dea puterea de a ne schimba.

"Doamne, venim smeriti inaintea fetei Tale...venim cu gandurile, cu inimile si cu durerea noastra sa iti multumim pt dragostea Ta fara sfarsit, iti multumim ca atunci cand am avut nevoie de un pahar cu apa tu ne-ai dat ploaia care ne-a potolit setea, iti multumim ca atunci cand am avut nevoie de o coaja de paine tu ne-ai dat roadele campului. Iti multumim o, Doamne ca in mila Ta Tu ne-ai dat in dar iertarea si nu ne-ai lasat sa fim pierduti. Da-ne, intelepciune, putere si o dorinta arzatoare pt Tine si Cuvantul Tau. Vrem sa implinim cuvantul si sa traim asa cum Tu doresti. Iti multumim ca ne-ai ajutat sa apucam ziua de astazi. Fi laudat si glorificat in veci, AMIN"

No comments:

Post a Comment

Comentariile tale pot sa incurajeze...