Dupa 8 ani in care am impartasit ganduri cu cei aproape 40.000 de persoane care au urmarit postarile acestui blog, am decis sa trec la un nivel mai inalt. Nu stiu ce va urma, poate nu vor mai fi la fel de multi cititori sau "curiosi" insa, sper sa fie macar unul sau doi care va fi incurajat de acele postari. Vor fi mai multe lucruri interesante, pe langa postari, vor fi si altele, ca de exemplu o biblioteca, de unde vei putea descarca gratuit carti (crestine) electronice (ePub, PDF, MOBI, azw...etc), sau carti cu link-uri inspre magazinele de unde le poti cumpara; jocuri (intrebari din Biblie) direct pe site, fara a fi nevoit sa instalezi programe in calculator. Pentru moment versiunea pentru telefon este in lucru, asa ca, daca vrei sa arunci o privire, ai linkul mai jos. Pentru moment recomand sa intri de pe un calculator, pana versiunea pentru telefon va fi gata. Multumesc pentru atentie si vizita. Pana site-ul va fi gata, mai sunt exact:

NOUL BLOG va fi disponibil >>> AICI

Tuesday, August 10, 2010

Increderea



In septembrie 1956, trei tineri au urcat un munte de 2000 m in Alpi. Toti trei apartineau unei familii numeroase, crestine. Era vorba de un exercitiu pentru voluntari care sa salveze mineri aflati in primejdie.
Cand cei trei alpinisti nu s-au intors pana seara, a fost declansata alarma si a fos initiata o actiune de cautare. A doua zi spre ora 8 dimineata, trupa care ii cauta a lansat proiectilele luminoase rosii. Tatal celor trei tineri, care astepta la poalele muntelui a inteles ce inseamnau acestea: copii lui erau morti.
Mai tarziu cineva l-a intrebat: "Nu s-a naruit pt dumneavoastra o lume cand ati aflat prin aceste proiectile ca fii dumneavoastra sunt morti?" - Nu, insa nu a fost usor sa vad cum echipa de salvare ii cobora de pe munte pe fiii mei. Inima mea striga la Dumnezeu: In acea clipa nu am inteles pt ce era bun acel lucru, dar am fost constient ca totul nu se petrecuse fara voia lui Dumnezeu. Stiu ca ei nu s-au prabusit intr-un adanc nesfarsit, ci in bratele lui Dumnezeu."
Daca acel parinte nu ar fi avut credina in Dumnezeu, cu siguranta s-ar fi prabusit de durere. Fericit este acela care isi pune increderea in Dumnezeu!

"Caci Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul,
ganduri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un
viitor si o nadejde."
Ieremia 29:11

No comments:

Post a Comment

Comentariile tale pot sa incurajeze...