joi, 1 iulie 2010

Viata de dupa moarte...


"Se spune ca odata, un tanar crestin, pe nume Mathew, a fost invitat la o petrecere. Nestiind ce sa faca, a acceptat, cu toate ca pentru a merge la acea petrecere, a trebuit sa renunte pentru o zi la programul de la biserica. Si-a facut in minte planul perfect pentru scapa de intrebarile parintilor, a mintit. Parintii lui au acceptat intr-un final ca fiul lor, Mathew sa mearga la un prieten care, spunea el, e in spital foarte bolnav. A plecat de acasa, fara sa-si ia ramas bun de la parintii lui, fiind poate ultima oara cand ii va vedea."

In continuare vei citi o povestire a unui tanar crestin pentru care a contat mai mult petrecerea decat Biserica....prietenii decat lacrimile parintiilor...moartea decat viata...
Pe cand se pregateau de Biserica, parintii lui Mathew, aud o bataie in usa...era fiul lor, cu lacrimi in ochi, spunandu-le ca nu va merge in acea seara la biserica pentru ca un prieten foarte bun al sau, pe nume Paul, e in spital foarte grav bolnav.
Dupa o indelunga negociere, parintii au fost de acord ca Mathew sa mearga la spital pentru a-l vizita pe Paul, nestiind ca au fost mintiti de catre fiul lor pentru ca acesta sa poata sa ajunga la o petrecere unde se consuma alcool si droguri, renuntand la programul de Biserica.

Imediat dupa ce a iesit din casa, Mathew, a dat rapid un telefon, era un plan bine pus la punct, pentru ca la celalalt capat al firului era chiar Paul, planuiau unde sa se intalneasca pentru a merge impreuna la petrecere. Dupa cateva minute, a ajuns la locul stabilit.
Au intrat foarte repede in atmosfera petrecerii, nu a durat prea mult si au ajuns si platourile cu mancare si bautura. Paul s-a repezit la masa unde era bautura, a baut cateva pahare si a incercat sa il convinga si pe Mathew, care pentru moment a refuzat politicos, dandu-si seama ca locul lui nu e acolo. Vrand sa se intoarca acasa, a spus prietenului sau ca trebuie sa plece, pentru ca nu se simte bine, ii e rau, nu vroia sa stie adevaratul motiv pentru care trebuie sa plece. Dar nu a reusit sa evadeze.
La o masa alaturata, stateau trei tineri, care erau cu paharul intr-o mana, iar cu seringa in cealalta mana. I-a urmarit dezgustat de cat pacat poate fi in lume. In spatele lui vine si Paul, ametit de alcoolul ce-l bause si ii spune sa mearga cu el afara. Au iesit afara si mirat de ce vazuse ca se intamplase cu Paul, Mathew il ia de mana si il urca fortat in masina, vrand sa il duca acasa. Remuscat de ce putea sa faca si nu a facut, Mathew a incercat sa stea de vorba cu Paul la modul cel mai serios, dar, nu a avut curajul, ii era teama ca il va respinge si in plus vor afla toti colegii lui de la liceu ca el ESTE UN FIU AL LUI DUMNEZEU. Asa ca a renuntat.
Pe drum, pe cand mai aveau cativa kilometri de mers pana la casa lui Paul, Mathew, a pierdut controlul masinii si s-au ibit puternic de un camion care venea din sens opus. Dintr-odata, TACERE...nu se mai auzea nimic...Mathew se gandea ca s-a terminat, a incercat sa strige dar...nimeni nu ii raspundea. A incercat sa se roage dar, parca imaginile din acel local unde fusese, imaginea parintiilor care il rugau sa mearga la biserica in acea seara, Paul, acei trei tineri, seringile, tigara...nu il lasau sa o faca. S-A TERMINAT! se gandea Mathew.
- "Paul, unde esti, esti bine?"--- dar nimic.
La cativa metri de unde era Mathew intins pe jos, se aude o voce care spune cu un ton incet si plin de tristete: "Cati au fost in masina?!?" "Doi" se aude alta voce, "...din care a supravietuit doar unul..."
Mathew si-a dat seama ca Paul murise, si a inceput sa planga si sa ii multumeasca lui Dumnezeu ca el a supravietuit, dar parca vrand sa ii ceara socoteala pentru ca l-a luat pe prietenul lui cel mai bun.
La putin timp se aud sirenele ambulantelor care goneau pe soseaua umeda incercand sa ajunga la Mathew inainte de a fi prea tarziu, sansele lui de supravietuire nefiind inca sigure...cand inca medicii il urcau pe targa pentru a fi transportat la un spital din apropiere, Mathewu a intrebat pe medici daca Paul, prietenul lui, mai traieste. Medici nu au vrut sa ii raspunda.
Ajunsi la spital, Mathew a adormit si a avut un vis ciudat...a visat ca statea de vorba cu Paul.

"- Buna Mathew, ce mai faci?
- Paul, esti tu?!?...dar cum, medicii au spus ca...
- ...am murit, nu-i asa?
- ....
- da, asa e am murit, dar mai am putin timp in care pot sa vorbesc cu tine, vreau sa iti spun ce nu am reusit sa iti spun niciodata.
- Adica?
- Asculta...
"Sunt jos, intr-o celula foarte intunecoasa, nu vad nimic in jurul meu decat o raza de lumina rosie...nu stiu ce e dincolo de acesti pereti, stiu doar ca e ceva groaznic pentru ca aud doar plansete si vaiete, nu cred ca e ceva frumos dincolo, nu e ceva care seamana cu petrecerea la care am fost...nu seamana deloc cu zgomotul din acel loc, nu stiu ce sa cred dar sunt sigur ca va urma sa aflu. Sunt cativa oameni care ma urmaresc si ma privesc cu niste ochi foarte infricosatori si reci...Mi-e frica, Mathew! ... mi-e foarte frica.
Cand eram copil, tatal meu mi-a spus sa nu imi fie frica de durere, dar ce e aici, nu cred ca e doar o durere, e mai mult decat o durere.
Vad niste umbre care sunt foarte mari, sunt foarte multe...intr-o camera alaturata, este un loc in care trupurile celor ca si mine sunt arse intr-un foc vesnic. Cred ca sunt in ...IAD...
Sti ce cred eu?!? ne-am inteles foarte bine, am fost ca niste frati...dar tu nu te-ai comportat ca atare. Ma vedeai ca sunt pierdut in lumea aceasta, stiai ca daca nu ma intorc pe calea cea dreapta voi ajunge aici, si totusi nu mi-ai spus nimic...nu mi-ai spus ca este un loc mai bun decat toate cluburile, petrecerile la un loc...acel loc era BISERICA...dar nu m-ai invitat niciodata...DE CE?!?
- Imi era teama ca vei rade de mine...
- HA! HA! crezi ca mi-ar fi ars de ras? acum crede-ma ca mi-as fi dorit enorm de mult sa fiu inainte cu doua zile, as renunta la tot ce am planuit doar ca sa merg la biserica...nu cu tine ci cu parintii tai, pentru ca ei m-au invitat, dar tu nu...
- Cum? parintii mei stiau ca tu nu esti in spital? stiau ca ii mint si totusi nu mi-au spus nimic, m-au lasat sa merg la petrecere?
- Da.
- Dar de ce....nu inteleg?
- Pentru ca vroiau sa vezi cum Iti vorbeste Dumnezeu...cum ar arata viata ta fara Dumnezeu
- ...
- O, nuuu! cred ca urmeaza sa ma ia ... cred ca s-a terminat...Mathew, spune-le si altora ce ar fi trebuit sa imi spui mie, nu-i lasa sa ajunga aici pt ca VEI DA SOCOTEALA PT TOATE SUFLETELE CARE AJUNG AICI DATORITA FAPTULUI CA NU LE-AI SPUS DESPRE DUMNEZEU..." Roaga-te si pt sufletul tau pentru ca aici este o carte, sunt doua rubrici: una e - cei care vor veni aici.....iar alta e - cei probabili...din cate am vazut, cred ca tu esti pe lista CEI PROBABILI...daca nu te indrepti ma vei urma, si nu vreau sa treci prin ce trec eu acum
.....................................................................................
- Paul! Paul! ....

Si cu lacrimi in ochi, Mathew se trezeste din somnul pe care il avuse...dupa ce a intrat mama lui in salon, a intrebat-o "Stiai, nu-i asa...?", iar mama cu o privire trista i spuse ca DA. Mathew s-a intristat si a inceput sa se roage Lui dumnezeu pentru persoanele care nu-L cunosc pe Dumnezeu.

THE END
GANDESTE-TE, ai vrea sa ai un asemenea vis in care cel mai bun prieten al tau, care a murit si a ajuns in IAD sa iti spuna ca e vina ta ca a ajuns acolo?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale pot sa incurajeze...